Boka en demo

Välj en eller flera tjänster nedan.
Lämna ditt telefonnummer här så kontaktar vi dig för en demonstration av vad Kundo kan göra för din organisation.

Kundo möter: Monika Rydén, kundservicechef på Roslagvatten

19 augusti, 2019

Monika Rydén har arbetat på kommunägda Roslagsvatten i elva år. Idag är hon kundservicechef och i vår artikelserie "Kundo möter" berättar hon varför hon inte ser fler kanaler som ett problem och hur hennes kunskap skänker styrka till hela teamet. När företaget håller kundservice högt får de chansen att effektivisera sina processer och öka kundnöjdheten. En kundnöjdhet som hjälper hela organisationen att växa menar hon!

I Kundos reportageserie om kundservicechefer - för kundservicechefer träffar vi kundservicechefer och diskuterar utmaningar, synen på kundservice och såklart vad som gjorde att de en gång i tiden började arbeta med just kundservice.

New call-to-action

 

Liknande bloggposter

    New call-to-action