Följ upp kunddialogen med Kundo och Brilliant Future

Björn Lilja

Björn Lilja

Vet du hur kunderna upplever mötet med er kundservice? På Kundo vet vi att tillgänglighet på kundens villkor är ett måste för nöjda kunder. Att använda sig av verktyg som gör det enkelt att erbjuda kundservice i flera kanaler är en viktig konkurrensfördel när kunder förväntar sig snabb och tillgänglig service.

En viktig förutsättning för att er kundservice ska kunna skapa värde för både kunderna och verksamheten är att ni kan följa upp resultatet av ert arbete, oavsett kanal. Våra vänner på Brilliant har verktyget och expertisen för att mäta och analysera ert kundservicearbete. Med Brilliants verktyg får ni enkelt veta vad era kunder tycker och hur ni ska göra för att lyckas bättre. Ni kan exempelvis analysera ert arbete per kanal eller medarbetare. De mäter och analyserar sedan nyckeltal för kundnöjdhet. Brilliant har bland annat stöd för att mäta er NPS, Net Promoter Score.

Tillsammans med Brilliant Future lanserar vi nu en enkel integration som gör det möjligt att mäta och följa upp kunddialogen i både Forum, Mail och Chat. Efter avslutad konversation skickas en kundundersökning automatiskt ut och resultatet samlas in och kan analyseras i Brilliant Future.

Använder ni redan Brilliant Future för att mäta och utveckla era kundrelationer i andra kanaler kommer ni igång med vår gemensamma integration på bara några dagar. Vi hjälper er också gärna att enkelt sätta upp verktyg och processer för att börja mäta kundnöjdhet från grunden.

Vill du veta mer om att mäta kundnöjdhet i Kundo? Kontakta oss så berättar vi mer!