Boka en demo

Välj en eller flera tjänster nedan.
Lämna ditt telefonnummer här så kontaktar vi dig för en demonstration av vad Kundo kan göra för din organisation.

Följ upp kunddialogen med Kundo och Brilliant Future

Publicerad February 2, 2017 av Björn Lilja

Vet du hur kunderna upplever mötet med ert företag eller organisation? Att mäta och följa upp dialogen med era kunder är en viktig pusselbit för att nå era mål och löpande utveckla relationen med era kunder.

Svenska Brilliant Future (tidigare Bright) utvecklar verktyg och processer för att hjälpa organisationer att förbättra sina kundrelationer. Med Brilliant Future får ni veta vad era kunder tycker och hur ni ska göra för att lyckas bättre. Brilliant Future samlar in kundens åsikt via webben, telefon eller sms och mäter och analyserar sedan nyckeltal för kundnöjdhet. Brilliant Future har bland annat stöd för att mäta er NPS.

Tillsammans med Brilliant Future lanserar vi nu en enkel integration som gör det möjligt att mäta och följa upp kunddialogen i både Forum, Mail och Chat. Efter avslutad konversation skickas en kundundersökning automatiskt ut och resultatet samlas in och kan analyseras i Brilliant Future.

Använder ni redan Brilliant Future för att mäta och utveckla era kundrelationer i andra kanaler kommer ni igång med vår gemensamma integration på bara några dagar. Vi hjälper er också gärna att enkelt sätta upp verktyg och processer för att börja mäta kundnöjdhet från grunden.

Vill du veta mer om att mäta kundnöjdhet i Kundo? Kontakta oss så berättar vi mer!

Senaste blogginläggen