Boka en demo

Välj en eller flera tjänster nedan.
Lämna ditt telefonnummer här så kontaktar vi dig för en demonstration av vad Kundo kan göra för din organisation.

Ta hjälp av Kundos köpguide för att hitta verktyget som passar er

18 november, 2019

Verktyg skräddarsydda för kundservice har nära nog blivit en nödvändighet för att kunna leverera den nivån av service som era kunder förväntar sig. Rätt verktyg kommer också göra ditt och dina medarbetares jobb roligare, enklare och mer värdeskapande!

Det händer mycket inom digital kundservice. Tekniken utvecklas ständigt och synen på funktionens roll är i förändring. Den tredje upplagan av Kundservicerapporten pekar klart och tydligt på att kundservice har blivit viktigare i de flesta svenska organisationer. Med mer uppmärksamhet och högre status kommer också högre förväntningar.

För att möta förväntningarna från både kunder och er organisation är det en god idé att arbeta på ett så smart och effektivt sätt som möjligt. Som tur är finns det hjälpmedel ni kan använda er av för att förenkla och förbättra ert arbete.

”Det finns två saker som krävs för att leverera bra kundservice. Bra personal och rätt förutsättningar.” - Christian Pettersson, Säljare av kundserviceverktyg och fd. Kundservicechef

En viktig komponent för att skapa rätt förutsättningar är att välja rätt verktyg. Idag när det finns en mängd verktyg skräddarsydda för kundservice arbete så finns det ingen anledning att inte använda dem. Eftersom kundservice till stor del handlar om samarbete och kommunikation behövs verktyg där hela ditt team kan arbeta tillsammans.

Kundos köpguide hjälper dig att hitta rätt

Alla organisationer är olika och har olika behov, därför behöver inte ett verktyg som passar en organisation som handen i handsken nödvändigtvis vara rätt för er. Med ett gediget förarbete ökar ni chansen att hitta ett verktyg som är perfekt för just era behov och er organisation. För att hjälpa er med just det har vi på Kundo tagit fram en köpguide!

Med vår guide tvingas du ställa dig själv alla nödvändiga frågor du ska ha svar på innan du köper in ditt nya verktyg. Följ våra sju steg och fyll i guiden utifrån ert perspektiv. Då får ni en tydlig bild över vad det är ni behöver och vad ni vill få ut av ett nytt verktyg.

Hör gärna av dig till oss ifall du har fler frågor om vilken typ av kundserviceverktyg som skulle passa just dig och din organisation bäst!

Ladda ner Kundos köpguide och påbörja resan mot bättre och effektivare kundservice:

New call-to-action

Liknande bloggposter

    New call-to-action